دسته بندی نشده

تلویزیون شهری در تهران

در تهران تلویزیون‌های شهری به شکل‌های مختلفی از نمایشگرهای دیجیتال پویا و رابط‌های بصری در فضای شهری شامل تلویزیون‌های LED صفحات پلاسما تابلوهای طرح ریزی پایانه‌های اطلاعاتی و سطوح معماری هوشمند تعریف می‌شوند. این تلویزیون‌های شهری به عنوان پلتفرم‌هایی مهم در فضای عمومی مطرح می‌شوند که با محتوای خود به عنوان یک فضای ارتباطی برای ایجاد و تبادل فرهنگ، تقویت اقتصاد محلی و ایجاد حوزه عمومی فعالیت می‌کنند. این تلویزیون‌های دیجیتال به عنوان زیرساختی تجربی در حال تبدیل به یک فضای عمومی مجازی و شهری می‌شوند.

 

 

دسته‌ بندی تلویزیون های شهری صنایع پارسه

تلویزیون‌های شهری در تهران در چهار دسته  ال ای دی  4k  3D 4D بسته به آنچه از زاویه دید مخاطب مهم است دسته بندی شده است. تلویزیون شهری در تهران  در سایزهای  مختلف از 85 اینچ تا 6متر  متناسب با محیط مورد استفاده تولید شده است. برای خرید تلویزیون شهری در تهران  مناسب خود، ابتدا هدف از خرید این محصول را مشخص، سپس اقدام به انتخاب آن کنید.

 

 

راهنمای خرید تلویزیون شهری در تهران

در هنگام خرید تلویزیون شهری در تهران دقت داشته باشید که فقط کیفیت تصویر کیفیت صدا و اندازه تلویزیون شهری مهم نیست بلکه با توجه به پیشرفت بشر در همه زمینه ها از جمله تکنولوژی های ساخت تلویزیون شهری سازگاری تلویزیون با این فناوری های روز از موارد بسیار مهم است. سؤالاتی که در این زمینه باید از خود بپرسید این است که:

  • تلویزیون شهری چند اینچی بخرم؟
  • پنل تلویزیون شهری از چه نوعی است؟
  • آیا تلویزیون شهری مناسب تبلیغات من هست یا نه؟
  • سیستم صوتی تلویزیون شهری از چه نوعی  است؟
  • رزولوشن تصویر تلویزیون شهری از کدام نوع است؟
  • اتصالات تلویزیون شهری چیست؟
  • آیا تلویزیون  شهری گارانتی دارد؟

و بسیاری سؤالات تو ذهن شما که ما در این راهنمای خرید تلویزیون شهری  به شما در شناسایی هر چه بهتر محصولی که می خواهید انتخاب کنید کمک خواهیم کرد مرحله به مرحله از قیمت خرید تلویزیون شهری در تهران  گرفته تا همه مواردی که باید هنگام خرید در مد نظر بگیرید را توضیح می دهیم.

 

 

تعیین بودجه خرید

قبل از اینکه به خرید تلویزیون شهری در تهران  فکر کنید باید بودجه خرید آن  را در نظر بگیرید. مراحل تعیین بودجه برای خرید اقتصادی  مناسب می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. اگر بودجه خرید شما تا حدودی زیاد نیست پیشنهاد ما این است که ابتدا لیستی از تلویزیون های شهری  موجود در بازار که در رنج  قیمت مد نظر شما هستند لیست کنید. این لیست قیمت را می توانید از طریق مراجعه به سایت خرید اینترنتی تلویزیون شهری پارسه به دست آورید.
  2. حالا لازم است اندازه مناسب برای محل خود را در مد نظر بگیرید. به این ترتیب که متراژ محلی که میخواهید در آنجا نصب شود را از نظر ابعاد به دست آورده، سپس با توجه به آن اقدام به انتخاب سایز مناسب آن انتخاب کنید.
  3. حالا وقت آن رسیده است که امکانات تلویزیون شهری مناسب جهت خرید را بررسی کنید. بر اساس میزان پولی که برای خرید گذاشتید و اندازه نمایشگر که در مراحل قبل تعیین کردید؛ شروع به بررسی ویژگی های تلویزیون  شهری مانند  کیفیت تصویر، پنل تلویزیون شهری و ماژولی که رو آن نصب شده ، غیره … کنید.
  4. هر بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید را مد نظر داشته باشید، اما فراموش نکنید که ضمانت خرید آن خیلی مهم است. توصیه ما به شما این است همیشه اقدام به خرید محصولی کنید که ضمانت شرکتی پارسه داشته باشد تا خیالتان بابت خدمات پس از فروش محصول  تا چندین سال راحت باشد.
  5. در آخر برای خرید تلویزیون شهری در تهران  با پولی که می خواهید هزینه کنید به دفتر اصلی شرکت ما و یا به نمایندگی ها مراجعه کنید و یا از سایت رسمی ما  اقدام به خرید آنلاین آن کنید.

 

نقش کیفیت تصویر در خرید تلویزیون شهری در تهران

همانطور که همه شما اطلاع دارید پیکسل ها وقتی در کنار هم قرار می گیرند تصویر را تشکیل می دهند. کیفیت تصویر به تعداد پیکسل های موجود آن برمی‌گردد. بنابراین هرچه تعداد پیکسل ها زیاد باشد کیفیت تصویر نمایشگر شهری بهتر خواهد شد. اگر برای شما مهم است که مخاطبین تبلیغات یا فیلم ویدیو تبلیغاتی شما را با کیفیت ببین پیشنهاد ما به شما انتخاب تلویزیون شهری 4k  است .

 

 

راهنمای انتخاب اندازه تلویزیون شهری مناسب با محل نصب

در خرید تلویزیون شهری در تهران  یادتان باشد که اندازه نمایشگر شهری چقدر مهم است! اینکه هرچقدر نمایشگر  بزرگ‌تری انتخاب کنیم بهتر است، اصلاً انتخاب هوشمندانه‌ای نیست. شما باید با توجه به فرمول استاندارد تعیین اندازه تصویر اقدام به انتخاب مناسب متراژ محلی که میخواهید نصب کنید توجه کنید.

 

 

مکان های قابل استفاده تلویزیون شهری

تلویزیون شهری در تهران  را می توان در محل هایی مثل  تالار ,  کافه  ,  رستوران , باشگاه بدنسازی , بک استیج, تالار , کنسرت , نمایشگاه سالن همایش,  سالن کنفرانس ,  آمفی تئاتر ,  استودیو صدا و سیما , مراسم مذهبی , مجتمع تجاری و عابر پیاده ها و مراکز شهر ها استفاده کرد.

 

 

نمایندگی های مجاز شرکت صنایع پارسه پس از فروش کجا هستند

در حال حاضر بالغ بر 230 عاملیت مجاز پارسه  در سراسر ایران وجود دارد. جهت اطلاع از آدرس و یا شماره تماس به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

چرا تلویزیون شهری را برای تبلیغات شهری در مشهد انتخاب کنیم؟

علاوه بر افراد تجاری که هر روز می‌آیند و می‌روند، سالانه 56.4 میلیون گردشگر از حرم امام رضا بازدید می‌کنند (2022، رکورد بالا). به همین دلیل مشهد ، بیش از حد معمول شلوغ است.

چیزی که هنگام بازدید از شهر مشهد شگفت زده کرد این بود که تبلیغات با استفاده از تلویزیون شهری  در کنار هم قرار گرفتند و به عامل مهمی در ایجاد مناظر میدان تایمز تبدیل شدند. سبک های مختلفی از تابلوهای دیجیتال در همه جا بر روی بیلبوردها، دیوارهای ساختمان و داخل مغازه نصب شده است، به گونه ای که گویی استفاده از تلویزیون شهری  “روش اولیه” است. همچنین ساختمان‌های زیادی وجود دارند که شبیه «معماری تابلوهای دیجیتال» هستند که در آن کل ساختمان با نمایشگرهای تابلو پوشانده شده است

 

قیمت فروش آنلاین تلویزیون شهری در تهران

 

امکان فروش آنلاین تلویزیون شهری در تهران  در سایت پارسه ال ای دی ایجاد شده است و این امر باعث شده که مشتریان بتوانند از اقصی نقاط کشور بدون هیچ محدودیتی نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

تبلیغات تلویزیون شهری در تهران  یکی از موثرترین و چشم نوازترین تبلیغات در فضای باز است. بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شهری است.

نمایشگر شهری در شلوغ ترین و محبوب ترین مناطق شهر و در محل تلاقی همه مردم قرار دارند. آنها سازه های باشکوهی هستند و مشخص است که برندهای دارای قابلیت رویت در صفحه نمایش های LED از نظر تصویر و اعتبار جایگاه خوبی در ذهن دارند. صفحه نمایش های ال ای دی ترجیح داده می شوند زیرا به تصاویر متحرک، عرض نور و مقیاس رنگی اجازه می دهند و چشم نواز هستند.

استفاده از صفحه نمایش Led با مارک های بزرگ، شما را با آن شرکت های معتبر در این زمینه برابر می کند.

این شما را قادر می سازد تا از نظر آگاهی، تصویر و اعتبار ارزش کسب کنید.

صفحه نمایش های LED که بیشتر از یک بیلبورد استاندارد جلب توجه می کنند، در به روز نگه داشتن تبلیغات مفید هستند. امکان ایجاد تغییرات فوری در تبلیغات خود از طریق صفحه نمایش LED وجود دارد.

امکان نمایش همه چیز از سرمایه گذاری و فعالیت در شهر گرفته تا اخبار فرهنگ و هنر، از فیلم های منتشر شده تا آخرین کتاب های موجود در قفسه ها، در این نمایشگر شهری است.

قیمت فروش آنلاین تلویزیون شهری در سایت پارسه ال ای دی با شرایط ویژه، قدرت خرید را برای طیف گسترده ای از مشتریان ایجاد می کند.

قیمت های مناسب در کنار خدمات پس از فروش به عنوان عامل جلب رضایت مشتریان این مجموعه می شود که بسیار حائز اهمیت است.

 

بهترین شرکت فروش تلویزیون شهری در تهران

پارسه ال ای دی با توجه به تجربه خود در تمامی حوزه های رسانه ای از دقیق ترین شعار، طراحی، تولید ویدئو، نور و مقیاس رنگی از نظر هویت و اهداف برند شما استفاده می کند.

با استراتژی امکان خرید رسانه، با اجاره صفحه نمایش LED در مکان مناسب برای شما در دقیق ترین بازه زمانی، از هدر رفتن پول شما جلوگیری می کند.

این مجموعه شما را قادر می‌سازد تا با بودجه فعلی‌تان به آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه به مخاطبان هدف خود برسید.

با تبلیغات نمایشگر شهری می توانید تصویری رنگارنگ و روشن در ذهن مردم شهر ایجاد کنید و در کنار برندهای بزرگ جایگاهی معتبر به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *