دسته بندی نشده

تبلیغات تلویزیون شهری

تبلیغات تلویزیون شهری کانالی است که دائماً در حال تحول است که کسب و کارها همچنان از آن برای دستیابی مؤثر به مخاطبان خود استفاده می کنند.

استفاده از صفحه نمایش کامپیوتر به عنوان تبلیغات مدتی است که وجود داشته است، اما در سال های اخیر نمایشگرهای دیجیتال در اندازه بیلبورد به سطح جدیدی از مقرون به صرفه رسیده اند.

تلویزیون شهری فقط برای برندهای سطح بالا با جیب های بزرگ نیستند. وقت آن است که همه در نظر بگیرند که آیا بیلبوردهای دیجیتال برای کمپین بازاریابی آنها مناسب هستند یا خیر.

بیلبوردهای دیجیتال طیف وسیعی از مزایا را نسبت به همتایان سنتی خود ارائه می دهند و در این مقاله،  با چند مثال به مزایای خاص  تبلیغات بیلبورد دیجیتال می پردازیم که قدرت این ابزار تبلیغاتی پیشرفته را نشان می دهد.

بیلبوردهای دیجیتال می توانند در زمان واقعی به روز شوند!

به لطف اینترنت، مردم انتظارات متفاوتی در مورد نحوه عملکرد تبلیغات دارند.

ساعت‌ها به صفحه‌هایی خیره می‌شوند که تبلیغات متناسب با آنها را نمایش می‌دهند. تبلیغات امروزی نام ما، موقعیت مکانی ما و آنچه ما به دنبال آن بوده ایم را می شناسند.

بیلبوردهای دیجیتال ممکن است نتوانند به این سطح از سفارشی‌سازی برسند، اما همچنان می‌توانند از آخرین فناوری برای ارسال پیام به موقع استفاده کنند.

به طوری که می توان نمایشگر تلویزیون شهری را در خصوص پخش تبلیغات مد نظر مدیریت کرد.

 

 

تلویزیون های شهری می توانند پیام های حساس به زمان را نمایش دهند!

آیا تا به حال از تبلیغ یک رویداد هیجان زده شده و متوجه شده اید که زمان آن فرا رسیده و گذشته است؟

بسیاری از شرکت‌ها پول خود را با پرداخت هزینه برای تبلیغاتی که بیشتر از رویدادهایی که در حال تبلیغ هستند، تلف می‌کنند. تبلیغات دیجیتال می‌توانند با تغییر خودکار در زمان‌های خاص، ضایعات را کاهش دهند.

تبلیغات سنتی برای یک برنامه تلویزیونی هفتگی باید در تمام طول هفته اجرا شود، حتی اگر این برنامه در شش روز از هفت روز پخش نشود.

یکی از مزایای تبلیغات دیجیتال بیلبورد این است که یک کانال تلویزیونی که روی بیلبورد تبلیغ می کند می تواند اطمینان حاصل کند که همیشه نمایش هایی را تبلیغ می کند که بینندگان می توانند بلافاصله پس از دیدن تبلیغ تماشا کنند. این یک راه عالی برای افزایش بازگشت سرمایه در آگهی است.

بیلبوردهای دیجیتال می توانند پیام های حساس به زمان را نمایش دهند!

آیا تا به حال از تبلیغ یک رویداد هیجان زده شده اید و متوجه شده اید که زمان آن فرا رسیده و گذشته است؟ بسیاری از شرکت‌ها پول خود را با پرداخت هزینه برای تبلیغاتی که بیشتر از رویدادهایی که در حال تبلیغ هستند، تلف می‌کنند. تبلیغات دیجیتال می‌توانند با تغییر خودکار در زمان‌های خاص، ضایعات را کاهش دهند.

تبلیغات سنتی برای یک برنامه تلویزیونی هفتگی باید در تمام طول هفته اجرا شود، حتی اگر این برنامه در شش روز از هفت روز پخش نشود. یکی از مزایای تبلیغات دیجیتال بیلبورد این است که یک کانال تلویزیونی که روی بیلبورد تبلیغ می کند می تواند اطمینان حاصل کند که همیشه نمایش هایی را تبلیغ می کند که بینندگان می توانند بلافاصله پس از دیدن تبلیغ تماشا کنند. این یک راه عالی برای افزایش بازگشت سرمایه در آگهی است.

یک بیلبورد سنتی فقط می تواند یک تبلیغ را در یک زمان نمایش دهد و ممکن است ساعت ها کار طول بکشد تا از یک تبلیغ قدیمی به یک پیام جدید تبدیل شود.

این مورد در مورد تلویزیون شهری دیجیتال صدق نمی کند. یک بیلبورد دیجیتالی را می‌توان با پیام‌های متعددی بارگذاری کرد که در یک زمان‌بندی تعیین‌شده بین آن‌ها حرکت می‌کند.

شرکت‌هایی که در بیلبوردهای دیجیتالی تبلیغات می‌کنند، می‌توانند مقدار مناسبی از تبلیغات را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنند.

این به این معنی است که اگر فکر می‌کنید می‌توانید به همان خوبی فضا را به اشتراک بگذارید، دلیلی برای پرداخت هزینه اضافی برای انحصار کل یک بیلبورد وجود ندارد، با خریدهای تبلیغاتی یکسان خداحافظی کنید.

 

 

مزیت استفاده از تبلیغات تلویزیون شهری:

  • تلویزیون شهری می تواند حس فوریت را به شما منتقل کنند

بیشتر مردم ذاتاً کار مد نظر خود را به تعویق می اندازند به طوری که اگر بتوانند چیزی را به تعویق بیندازند، انجام خواهند داد.

اگر می خواهید پیشترفته ترین نوع تلویزیون شهری را بشناسید پس مقاله قبلی ما تلویزیون شهری فول کالر را بخوانید.

به همین دلیل، شرکت ها همیشه فروش خود را از دست می دهند. مشتریان ممکن است برای خرید برنامه ریزی کنند، اما تصمیم می گیرند تا بعدا صبر کنند و در نهایت هرگز یک سکه خرج نکنند. برای غلبه بر این تمایل، ایجاد حس فوریت مهم است و بیلبوردهای دیجیتال به طور منحصر به فردی برای این کار مجهز هستند.

  • تلویزیون شهری می تواند با مشتریان در مقیاس بزرگ تعامل داشته باشند

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از تکرار تجارت، ایجاد ارتباط عمیق تر با مشتریان است. در گذشته بیلبوردها نوعی تبلیغات غیرشخصی بودند، اما بیلبوردهای دیجیتال می توانند تعامل بین شما و مشتریانتان را تسهیل کنند.

بیلبوردهای سنتی ممکن است قادر به نمایش یک پیام واحد باشند، اما تلویزیون شهری دیجیتال می توانند صدها پیام را در روز نمایش دهند.

  • دنیا به سرعت در حال حرکت است و بیلبوردها باید همگام با تغییر سرعت باشند

در عصر گوشی‌های هوشمند، اطلاعات سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کنند. بیلبوردهای سنتی استاتیک در دنیایی اختراع شدند که اخبار با سرعت روزنامه می چرخید.

امروزه حتی کانال‌های خبری کابلی 24/7 برای مصرف‌کنندگان رسانه‌ای که به جریان دائمی پیام‌های رسانه‌های اجتماعی متصل هستند، بسیار کند هستند. اگر می خواهید در این محیط ادامه دهید، به نوعی انعطاف پذیری نیاز دارید که بیلبوردهای دیجیتال می توانند ارائه دهند.

وجود تلویزیون شهری های با ابعاد بزرگ مثل تلویزیون شهری ال ای دی  می تواند تبلیغات تلویزیون شهری را برای کسب و کارها به وجود آورد برند سازی را برای یک کسب و کار به راحتی انجام دهد.

نحوه خرید تلویزیون شهری

قبل از اقدام به خرید تلویزیون شهری و تابلو روان شما می توانید سطح نیاز خود و محل نصب تلویزیون شهری مد نظر خود را مشخص نمائید.

در گام دوم معرفی مجموعه شرکت پارسه ال ای دی به عنوان برترین شرکت تولیدی در این حوزه می باشد که در این زمینه فعالیت می نماید.

شما می توانید برای خرید مستقیم و بدون واسطه از هر جای کشور و حتی خارج از کشور با این مجموعه در ارتباط بوده و از مزیت تبلیغات تلویزیون شهری بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *