تابلو روان ال ای چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مزیت تابلو روان به سایر روش های تبلیغاتی چیست؟ 

قیمت تابلو روان ال ای دی چگونه محاسبه می شود؟


م
مکن است روزانه چندین بار تابلو روان را از نزدیک دیده باشید ولی اطلاعات لازم در خصوص سیستم و نحوه کارکرد آن را نداشته باشید.استفاده از تابلو روان در سال های اخیر بسیار

 متداول شده است و در جلوی اکثر مغازه ها دیده می شود.تابلو روان این قابلیت را دارد که هر متنی را  بدهیم و آن را با رنگ دلخواه متناسب با نوع سیستم خود به نمایش بگزارد.نمایش تابلو

 روان محدود به متن نبوده و قابلیت پخش فیلم و تصویر را هم دارد با این تفاوت که رنگ های استفاده شده در برد آن باید فول کالر باشد.

تابلو روان led چیست؟

تابلو روان ال ای دی از مجموعه ای از دیود های نورانی تشکیل شده است که با برنامه کامپیوتری نوشته و تصاویر را بر روی آن بارنگ و تن های مختلف می توان نمایش داد .
مهم ترین ویژگی تابلو ال ای دی روان جذابیت و پربازده بودن آن است و جایگزین خوب و مناسبی برای انواع بنر ها و… است.

تابلو ال ای دی روان نقش مهمی را در زمینه تبلیغات انجام می دهد که می تواند ثابت یا متحرک باشد که در تابلوهای ثابت متون و نوشته ها ثابت هستند و حرکت نمی کنند ولی مصرف برق پایین تر و طول عمر بیشتر دارند .

در واقع تابلو روان ال ای دی به مدلهای ویژه ای از نمایشگرهای گفته می شود که توانایی پخش عکس و فیلم را دارندکه در مقابل آب وضربه به طور محافظت شده ودر مقابل نور خورشید آفتاب دید باشند.

تلویزیون شهری چیست؟

تابلو روان مانند یک نمایشگر است که به صورت دیجیتال عمل می کند.

تلویزیون های شهری با کنارهم قرار دادن کابینت های مجزایی در کنارهم تشکیل می شوند که هر کابینت مانند یک تلویزیون کوچک عمل می کند و بخش کوچکی از تصویر را نشان می دهد که در کنارهم کل تصویر به وجود می آید .

وقتی یک تلویزیون شهری در سطح شهر نصب می شود نیاز به حفر گودالی به عمق حدودی 2 متر است چون باید در مقابل باد های شدید محکم باشد و حتی باید به دمای محیط نیز توجه کنیم چون در منطق گرمسیر نیاز به یک فن و تهویه مناسب است .

کاربرد تابلو روان

پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ابزارهای تبلیغاتی مانند انواع تابلو و تلویزیون شهری باعث بهبود ابزارهای تبلیغاتی و توجه بیننده به تبلیغات و در نتیجه افزایش بازخورد آنها شده است.

خیابان ها، معابر، اتوبوس، مترو، سردر بسیاری از فروشگاه ها، شرکت ها و سایر اماکن به عنوان محل های نصب تابلو روان محسوب می شود که با اعلان های رنگارنگ و جذاب بیشترین توجه را به خود جلب می کنند.

شاید شما هم برای انجام تبلیغات محصول یا خدماتی که در مغازه خود دارید، نیاز به تابلو روان داشته باشید و در اینجا وجود مرکزی که بتوانید متناسب با بودجه مدنظر خود و شرایط مغازه بهترین انتخاب را داشته باشید، حائز اهمیت است.

مزایای تابلو روان ال ای دی در زمینه تبلیغات

مزایا اشاره شده در پایین در هیچ یک از ابزارهای تبلیغاتی که پیشتر ذکر شد وجود ندارند

و همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم رده خود است که موجب کنار زدن دیگر رقبا شده است.

این مرکز با توجه به درخواست بالای تابلو روان و تلویزیون شهری اقدام به فروش بدون واسطه با قیمتهایی استثنایی نموده است.

بعد از اطلاع از مزایای تلویزیونهای شهری می توانید قبل ازخرید از مشاوره کارشناسان فروش ما در این بخش کمک بگیرید.

مزایای تابلو روان ال ای دی 

– اجرای تمامی فرمت های صوتی و تصویری
– قابل اجرا به صورت فول کالر
– قابل برنامه ریزی به شیوه های دلخواه
– قابلیت اجرا به شیوه های تبلیغات محیطی ، تابلو سالنی و تابلو سر درب
– قابل پیاده سازی در سایزها و اندازه های دلخواه
– انعطاف پذیر بودن و راه اندازی حتی به صورت منحنی
– ضد ضربه و ضد آب بودن، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار
– طول عمر بسیار بالا و استحکام در برابر شرایط بد جوی
– قابلیت طراحی و راه اندازی نرم افزاری به صورت نامحدود
– خروجی صدای استریو و اضافه شدن سیستم های صوتی قدرتمند
– زاویه دید و وضوح بسیار بالا از فاصله نزدیک و دور با پرتاب نور بسیار بالا
– دامنه کنترلی گسترده و متنوع بین اپراتور و دستگاه
– ارتباط با شبکه های درون سازمانی
– ارتباط از راه دور بر بستر شبکه های وایرلس با امنیت بسیار بالا
– ارتباط بین شهری و بین استانی در هر نقطه بر روی سیستم های کلود
– ارتباط آفلاین و آنلاین (دریافت اطلاعات با حجم حافظه ذخیره 4 گیگابایت – پخش مستقیم)

انواع ماژول تابلو روان

در علم کامپیوتر به قسمت هایی که از هم جدا می شوند و قابلیت اتصال مجدد دارند ماژول گفته می شود،
کیفیت تابلو روان به مدل برد ماژول و قطعاتی که هنگام ساخت آن استفاده شده است بستگی دارد .

ماژول های تابلو روان باتوجه به رنگ هایی که ایجاد می کنند مدل های گوناگونی دارند
و قیمت ماژول تابلو روان با توجه به انواع آن متفاوت است .

تابلو روان حاوی برد است که یک طرف برد را قطعات الکترونیکی و مدارهای ارتباطی و طرف دیگر را ال ای دی های نشانگر ماژول تشکیل می دهد .

سطح نمایش یک صفحه LED از تکه هایی تشکیل شده که به آنها ماژول تابلو روان می گویند و انواع ماژول تابلو روان شامل ماژول تک رنگ ، سه رنگ ، هفت رنگ و تمام رنگ است .

در انواع ماژول تابلو روان ماژول ها تک رنگ تنها نمایش دهنده یک رنگ از رنگ های سفید ، زرد ، قرمز ، آبی و … هستند و فقط تولید کننده یک رنگ هستند .

ماژول های سه رنگ بین ماژول های تک رنگ و چند رنگ قرار دارند که جذابیت تابلوهای روان چند رنگ را دارا هستند و هزینه کمتری نسبت به آنها دارند و در فضاهای فرهنگی و تالارها ، استخرها ، سر در مغازه ها ،پمپ بنزین ها ، ادارات و… استفاده می شوند .

دیگر انواع ماژول تابلو روان شامل ماژول های هفت رنگ است که دارای ال ای دی هایی به رنگهای قرمز ، سبز وآبی اند ودر قاب پلاستیکی قرار می گیرند و کاملاً ضد آب هستند .

فرق تابلو روان با تلویزیون شهری ال ای دی

تلویزیون شهری ال ای دی معمولاً به منظور پخش تبلیغات ویدئویی یا تماشای آنلاین فوتبال و اخبار در مکان‌های عمومی نصب می‌شود، در حالی که تابلو روان به عنوان یک نمایشگر دیجیتال برای نمایش تبلیغات محدود  معرفی اسم کسب و کار  در نقاط عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تلویزیون شهری برای نمایش محتوای تلویزیونی معمولاً از زوایای دید مختلف در مکان‌های عمومی قرار می‌گیرد، در حالی که تابلو روان ال ای دی به عنوان یک نمایشگر دیجیتال متعامد با زمین طراحی شده و می‌تواند تصاویر پویا و جذاب را با استفاده از تکنولوژی نوردهی ال ای دی به نمایش بگذارد.

خرید تابلو روان

تابلو روان از جمله وسایلی است که جهت تبلیغ فروشگاه ها و شرکت ها استفاده می شود پس با خرید تابلو روان می توان حروف و اعداد را به صورت متحرک جهت تبلیغ و نمایش در شرکت ها ،بانک ها ،فرودگاه ها و… استفاده کرد .

تابلو روان از دیود های نورانی بر روی یک صفحه تشکیل شده است که به وسیله برنامه های کامپیوتری تصاویر و نوشته های مربوط به شرکت ها یا موسسه را نمایش می دهد .

در خرید تابلو روان شما می توانید آن را در رنگ های مختلف و در سایز ، اندازه ، ضخامت و تراکم مورد نظرتان سفارش دهید و خرید تابلو روان را با کمترین قیمت انجام دهید .

انواع تابلو روان ها در مکان های مختلف از جمله پارک ها ، فضاهای فرهنگی و تفریحی ، فضاهای تجاری و شرکت ها ، مناطق مسکونی ، سطح شهر و… استفاده می شود .

درخرید تابلو روان می توان ویژگی هایی از جمله تقسیم صفحه نمایش به چند قسمت (جهت چندین استفاده مختلف ) ،

امکان تنظیم دستی و هوشمند ، امکان زمان بندی برای روشن وخاموش شدن از طریق نرم افزار ، تنظیم ساعت و تاریخ مشخص جهت نمایش ، امکان نمایش دما و رطوبت و… بنابه درخواست مشتری قابل انجام اند .

امروزه تابلو های روان نقش بسیار مهمی را در تبلیغات برعهده دارند

که شما می توانید از گونه های مختلف موجود در بازار استفاده کنید .

اگر می خواهید بهترین استفاده را از سر در مغازه تان یا فروشگاه و محل کسب و کارتان ببرید

با کمترین هزینه می توانید از تابلو های روان جهت تبلیغ بهتر محیط کارتان استفاده کنید که این تابلوهای روان با توجه به محیط و با در نظر گرفتن فاصله دید محل و با توجه به اینکه محیط سر پوشیده است یا سر باز و ممکن است در معرض آب باشد یا خیر می توان بهره مند شد .

مزایای استفاده از تابلو روان دیجیتال

اگر از بیلبوردهای دیجیتال پویا استفاده می کنید، متغیر دیگری در اختیار دارید: زمان. فرض کنید می خواهید محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید که به والدینی که برای تربیت فرزندان در خانه می مانند علاقه مند باشد. 

با بیلبوردهای دیجیتال، می توانید مناطق خاصی را هدف قرار دهید و بین ساعت 10 صبح یا دو تا چهار ساعت بعد از ظهر که شلوغ ترین زمان برای کار و بردن بچه ها به فعالیت های بعد از مدرسه است، تبلیغات پخش کنید. این یک عنصر ضروری از استراتژی بازاریابی بیلبورد شما است.

خرید تابلو روان ال ای دی دسترسی شرکت های محلی به مصرف کنندگان محلی با بیلبوردها در یک مسیر تبلیغاتی محسوب می شود.

این امر می تواند نتایج مؤثرتری را برای شرکت‌ها فراهم کند.

اگر در تابلو روان ال ای دی تبلیغ می کنید، می توانید پاسخ سریعی دریافت کنید که با بودجه بسیار کم در جامعه محلی طنین انداز خواهد شد.

اگر در حال اجرای یک کمپین سراسری هستید، ارسال انواع مختلف بیلبوردهایی که افراد محلی را هدف قرار داده و برجسته می‌کنند، بسیار هوشمندانه‌تر و هدفمندتر است.

برآورد قیمت تابلو روان ال ای دی

در استعلام قیمت تابلو روان مهم ترین عامل تأثیر گذار ابعاد و سایز آن است که از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت است .

متن و تصویری که در تابلو روان می خواهیم قرار داشته باشد در قیمت موثر است .چون هر چه حروف بیشتر باشد کلمات زیاد تر می شود .

دیگر موارد مهم در استعلام قیمت تابلو روان ، ماژول استفاده شده در آن است که ماژول تابلو روان اصل باشد یا نه و با کیفت بالا باشدیا خیر ، که به این موضوع باید دقت کنیم .

ممکن است خرید تابلو روان کم هزینه و ارزان مد نظر برخی از مشتری ها باشد که نباید فقط به آن اهمیت بدهیم زیرا کیفیت ماژول های استفاده شده در تابلو روان مهم تر است .

تعداد رنگ به کار رفته در تابلو روان تأثیر گذار در قیمت تابلو روان است .

با توجه به این که تابلو روان خریداری ما ضد آب و ضد ضربه باشد در افزایش و کاهش قیمت اثر گذار است .

برای استعلام قیمت تابلو روان درخواستی باید ابعاد ، طول و عرض تابلو درخواستی و نوع آن را انتخاب کنیم تا قیمت مناسب را برای خرید آن پیدا کنیم .

نور یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار در قیمت است که هر چه نور بهتر و وضوح تصویر بیشتر باشد مسلماً تابلو دارای کیفیت تصویر بالاتری می شود که قیمتش متفاوت خواهد بود .

اگر از بیلبوردهای دیجیتال پویا استفاده می کنید، متغیر دیگری در اختیار دارید: زمان. فرض کنید می خواهید محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید که به والدینی که برای تربیت فرزندان در خانه می مانند علاقه مند باشد.

 با بیلبوردهای دیجیتال، می توانید مناطق خاصی را هدف قرار دهید و بین ساعت 10 صبح یا دو تا چهار ساعت بعد از ظهر که شلوغ ترین زمان برای کار و بردن بچه ها به فعالیت های بعد از مدرسه است، تبلیغات پخش کنید. این یک عنصر ضروری از استراتژی بازاریابی بیلبورد شما است.

خرید تابلو روان ال ای دی دسترسی شرکت های محلی به مصرف کنندگان محلی با بیلبوردها در یک مسیر تبلیغاتی محسوب می شود.

این امر می تواند نتایج مؤثرتری را برای شرکت‌ها فراهم کند.

اگر در تابلو روان ال ای دی تبلیغ می کنید، می توانید پاسخ سریعی دریافت کنید که با بودجه بسیار کم در جامعه محلی طنین انداز خواهد شد.

اگر در حال اجرای یک کمپین سراسری هستید، ارسال انواع مختلف بیلبوردهایی که افراد محلی را هدف قرار داده و برجسته می‌کنند، بسیار هوشمندانه‌تر و هدفمندتر است.

نحوه خرید تابلو روان ال ای دی

در خصوص نحوه خرید تابلو روان ال ای دی می توان گفت که شما می توانید از هرجای کشور و حتی خارج از کشور نسبت به خرید آنلاین تابلو روان و تلویزیون شهری اقدام کنید.

محصولات سایت پارسه ال ای دی با نام تجاری پارسه، عرضه می شود. کیفیت بالای محصولات تولیدی این مجموعه در کنار پشتیبانی و خدمات پس از فروش، از عوامل مهم در این زمینه محسوب می شود. در نظر گرفتن این موارد در کنار قیمت های مناسب از عوامل جلب رضایت مشتری محسوب می شود.

شما می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان این مجموعه ضمن دریافت مشاوره های تخصصی رایگان نسبت به انتخاب و خرید تابلو روان ال ای دی متناسب با نیاز خود اقدام کنید.